نظرات

از اینکه با نظرات خود ما را در ارتقا کیفیت یاری می کنید صمیمانه سپاسگزاریم.
3920862309
پست: 1
تاریخ عضویت: یک‌شنبه فوریه 06, 2022 3:53 pm
تماس:

من مهندس صنایع هستم

پست توسط 3920862309 »

به دلیل شغلم در شهرهای زیادی در جنوب، مرکز و شمال ایران مشغول به کار بوده ام. به دلیل علاقه به زبان انگلیسی، در تمام شهرهایی که بودم کلاس زبان رفتم. ولی در هیچکدوم تضمین کیفیت را احساس نکردم. در این آموزش آنلاین تضمیین کیفیت را کاملا به چشم خود دیدم و لمس نمودم. اینجا در این آموزش آنلاین چیزی را یادگرفتم که کلاسهای قبلی به من نداد. من Fluency یا شیوایی در زبان را در این آموزش به دست آوردم. جرات حرف زدن اولین چیزی بود که به دست آوردم. الان بدون اشکال گرامی میتونم منظور خودم را ابراز کنم و می توانم روزنامه بخوانم و اخبار انگلیسی بشنوم و بفهمم. فقط این آموزش آنلاین یک مشکل داره و اونم این که هرکس نام کاربری و رمز عبور من را داشته باشد می تواند به اطلاعات یادگیری و آموزشی من دسترسی داشته باشد. من فکر میکنم ارسال کد تایید به موبایل برای ورود به کلاس این مشکل را حل نمایید. سپاس از پیام پرسا و دکتر بیگی
6200133050
پست: 1
تاریخ عضویت: دوشنبه ژولای 22, 2024 3:17 pm
تماس:

با افتخار دانش آموز موسسه پیام پرسا

پست توسط 6200133050 »

با سلام. من یک دانش آموز هستم که مدتی کلاس آنلاین زبان را در موسسه پیام پرسا تجربه کردم. درکل هم تجربه کلاس آنلاین را داشتم و هم حضوری. من در کلاس آنلاین خود، تمام پروژه ها را تکمیل میکردم و بعد از ارسال برای دبیرم، برای هر پروژه بازخوردهایی داشتم و این بسیار برای من لذت بخش بود چون من فکر میکنم بازخورد های خوب دبیر بیشتر از هر چیزی به یادگیری من کمک میکرد. کلاس آنلاین خصوصیات بسیار خوبی دارد که در کلاس حضوری نمیتوان آنها را یافت. در این کلاس آنلاین شما میتوانید در هر زمان و مکان از کلاستان در بازه زمانی خاص استفاده کنید و هر کس بسته به شغلش، دانشگاه، درس، مدرسه و ... . میتواند فاپ مناسبی را مشخص کرده و کلاس خود را در هر زمانی و در هر نقطه از کشور شروع کند. از نظر Listening, Writing ، تقریباً در هر جلسه از آنلاین بایستی به دو یا سه فایل صوتی گوش داده و در مورد آن یا بنویسیم یا به سوالات مربوطه پاسخ دهیم که من فکر میکنم این کار، در مدتی کوتاه مهارت شنیداری مرا افزایش داد. همچنین، متن های بلند به من یاد دادند چگونه سرعت خواندن، ساختن سوال و پاسخ خود را افزایش دهم. دلیل دیگر که من کاملا از کلاسم راضی بودم، این است که هیچ چیزی در اینجا از قلم نیفتاده و حتی بر روی مهارت خواندن و صحبت کردن و نوشتن هم به شدت کار میشود. من بعد از ارسال ویس هایم برای دبیر و دریافت نظرات استادم، احساس خوبی داشتم و هر روز حس یادگیری من در مهارت گفتاری افزایش می‌یافت. علاوه بر این، کلاس آنلاین هزینه کمتری نسبت به کلاس حضوری دارد. چون دیگر نیاز به خرید کتاب، سی دی و هزینه سرویس رفت و آمد نیست. و چیز دیگر اینکه من عاشق تمرین ها بودم. آنها برای من مثل یک معما بودند. و هر دفعه با علاقه ای بیشتر به تمرین بعد میرفتم. در اینجا هیچ تمرینی خسته کننده نیست. یکی از ویژگی های مهم دیگر این کلاس این است که هدف فقط و فقط یادگیری کامل است و تا زمانی که نتوانیم پروژه ها را به درستی تکمیل کنیم آنقدر آن را تکرار میکنیم تا بتوانیم به جلسه بعد برویم. حتی این کار باعث افزایش دقت ما میشود. و در اینجا یادگیری تنها مسیر سعود است.‌ من در چندین موسسه کلاس حضوری زبان رفتم ولی کلاس های موسسه پیام پرسا را جایی ندیدم.‌ و بهتر از آن کلاس آنلاین این موسسه است که من فکر میکنم اولین و پیشرفته ترین کلاس آنلاین بدون کم و کاستی است. با اینکه کلاس های حضوری هم عالی هستند و دبیران تمام تلاش خود را برای یادگیری انجام میدهند، ولی متاسفانه باز هم زمان اجازه نمی‌دهد با دانشجویان در سطح پیشرفته تر کار شود. و در آخر اینکه، کلاس آنلاین تجربه ای بسیار لذت بخش و مفید برای من بود. و تشکر از استاد خوبم آقای دکتر بیگی و دبیران بسیار فعال موسسه پیام پرسا.
Ali.A
پست: 1
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه آگوست 08, 2024 10:09 pm
تماس:

I really like such online classes

پست توسط Ali.A »

I really like such online classes, and in my opinion it is even better than traditional face-to-face classes. One of the best features of this class, is that you can choose the time of the classes any time you like, and that is great. I have highly improved my speaking and writing skills too.
This is a report about my English class. First of all, I want to say that this is not a normal class, it is a different online class. I really love this class and I suggest that you try it once. I want to give a report about the previous session, to tell you the truth, I had very good feedback in the previous session, in this class it is very important to pay attention to the feedback because the most important factor in learning English is to pay attention to the teacher's feedback. I performed very well in the previous meeting. I wrote down all the exercises and sent the audio files to the professor. But the most important thing is that I could not perform well in some exercises. Needless to say, I received main feedback because of them, which helped me a lot in learning English. For example, in the previous session, I did not perform well in listening and I could not respond well to the exercises. However, according to the feedback, I was able to solve the problems, Then I was able to perform very well in the writing section and answer all the parts of this section. Then, I should focus on speaking. I couldn't do well in speaking.
But anyway, I'm glad that I was able to solve my problems.
ارسال پست