توجه به نیازهای یادگیرنده تمرکز ما است

تفاوت در چیست
ارسال پست
آواتار کاربر
payampersa
Site Admin
پست: 50
تاریخ عضویت: شنبه ژانویه 01, 2022 4:19 pm
محل اقامت: https://ppli.ir
تماس:

توجه به نیازهای یادگیرنده تمرکز ما است

پست توسط payampersa »

ما برای نیازهای شما اینجا هستیم. نیاز شما چیست؟
  • انتخاب ساعت کلاس با شما: هر ساعت از شبانه روز
  • احساس و هیجان یادگیری با سرعت بالا
  • رضایت یادگیرندگان
  • تعیین سطح و جلسه اول رایگان
  • مناسب برای همه حتی پر مشغله ها
  • بدون فراموشی، تضمینی، با قرارداد
_افرادی که تمایل به فراگیری یا افزایش مهارتهای تولیدی خود از قبیل حرف زدن، سخنرانی و نوشتن و مهارتهای دریافتی از قبیل خواندن و گوش دادن به طور کامل یا به صورت تک مهارتی هستند.

_افرادی که تمایل دارند در آزمونهای بین المللی مانند TOEFL, IELTS, GRE, Duolingo و آزمونهای ملی مانند MCHE, TOLIMO, EPT شرکت نمایند.

_افرادی که به یادگیری زبان انگلیسی علاقمند و با کامپیوتر، اینترنت و نرم افزارهای کاربردی مانند ویندوز و مایکروسافت آیلس آشنایی دارند.

_افرادی که فارغ التحصل موسسات زبان هستند و مایلند در دوره های فوق پیشرفته Advanced Plus ، Superiority و یا مترجمی زبان انگلیسی شرکت نمایند.

_دبیران زبان انگلیسی

_مترجمین زبان انگلیسی

_حتی اگر وقت یا پول کافی هم ندارید این نوع آموزش تنها راه حل شما می باشد.

آموزش آنلاین موسسه پیام پرسا یک برنامه آموزش آنلاین تحت وب بین استاد و یادگیرنده است که تمرکز آموزش خود را بر روی یادگیری زبان جهت دقت، شیوایی، پیچیدگی  (Accuracy, Fluency, complexity)در کلام و سرعت و امنیت یادگیری گذاشته است. این نوع از آموزش بسیار سریع، ساده و تحت نظام بهبود مستمر کیفیت است و شما می‌توانید بطور همزمان بر روی تمامی دستگاه‌ ها و وسایل خود از آن استفاده کنید. سیستم آموزش و یادگیری شما در تلفن همراه، تبلت یا رایانه‌ شما بصورت یکپارچه همگام‌ سازی می‌ گردند.
 
 
 
 
 
 
Payampersa Team
ارسال پست