روش یادگیری در کلاسهای آنلاین چگونه است؟

ارسال پست
آواتار کاربر
payampersa
Site Admin
پست: 50
تاریخ عضویت: شنبه ژانویه 01, 2022 4:19 pm
محل اقامت: https://ppli.ir
تماس:

روش یادگیری در کلاسهای آنلاین چگونه است؟

پست توسط payampersa »

ساختار دانش بنیان آموزش و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی موسسه پیام پرسا مبتنی بر استاندارد بازخورد می باشد و با نوع ساختار کلاسهای حضوری در کلاس درس متفاوت می باشد. يادگيرندگان آنلاين نيازمند ساختاری مبتنی بر تحقیق و استاندارد هستند که سازگار با روشهای یادگیری آن ها باشد. دانشجویانی که با روشهای یادگیری زبان مبتنی بر تولید زبان (صحبت کردن و نوشتن) آشنا هستند بیشترین استفاده را از این ساختار مینمایند. این ساختار باعث دائمی شدن فرایند آموزش میباشد و در صورت آشنایی با ساختار بازخورد، ادامه و همکاری صحیح با استاد از نظر احساس یادگیری بسیار جذاب میباشد. شما میتوانید بدون محدود شدن به مکان و زمان خاص در کلاس زبان، تافل، آیلس، و بقیه آزمونهای بین المللی حاضر شوید. در این ساختار شما تحت نظارت و راهنمایی کامل استاد از نظر ساختار، روندها و فعالیتهای آموزشی می باشید. به عنوان یادگیرنده زبان انگلیسی، ما به دنبال استانداردها و درس های مناسب و قابل فهم هستیم تا شما به اهداف خود در یادگیری دست یابید.



در آموزش زبان به صورت آنلاین شما به صورت برنامه ریزی شده به یادگیری زبان خواهید پرداخت و حتی می‌توانید با مشاوره با استاد مشخص کنید که می خواهید چه مهارتهای از زبان را یاد بگیرید، سخنرانی، گرامر، لغت یا نوشتار حرفه ای. وقتی مدرس شما را بیشتر بشناسد، می تواند با توجه به استعداد شما، بهترین روش یادگیری پیشنهاد کند و شما را به سطح پیشرفته برساند. مانند بسیاری از انواع درس خواندن، یادگیری زبانی مانند انگلیسی دارای لحظات پر چالشی می‌باشد. این مهم است که بدانید موفقیت با کار زیاد بدست می‌آید و در یک شب بدست نخواهد آمد این ۴ نصیحت زیر را را مد نظر داشته باشید:
_هیچ وقت در یادگیری زبان انگلیسی عجله نکنید،
_همیشه با معلم آنلاین خود ارتباط برقرار کنید،

_از یادگیری در اوقات فراغت خود غافل نشوید، سعی کنید زبان را هر روز تمرین کنید.
_یادتان باشد که در هنگام یادگیری زبان، اعتماد به نفس داشته باشید. اگر شما در هنگام صحبت کردن به زبان خارجی خجالت می‌کشید یا احساس ترس می‌کنید، یادتان باشد که آموزش آنلاین فقط بین خودتان و معلمتان است و شما جلوی یک کلاس یا گروه صحبت نمی‌کنید. و این باعث می‌شود کم کم ترس یا خجالتتان از بین برود.
Payampersa Team
آواتار کاربر
payampersa
Site Admin
پست: 50
تاریخ عضویت: شنبه ژانویه 01, 2022 4:19 pm
محل اقامت: https://ppli.ir
تماس:

بازخورد

پست توسط payampersa »

بازخورد
بازخورد می تواند بلافاصله بر یادگیری تأثیر بگذارد. بازخورد تاثیرگذار، خواه مثبت باشد یا منفی، بسیار کمک کننده است. بازخورد حاوی اطلاعات ارزشمندی است که در تصمیم‌گیری‌های مهم از آن‌ها استفاده می‌شود. بهترین یادگیرندگان از دو ویژگی استفاده مفید از بازخوردها و همچنین دریافت بازخوردهای موثر برخوردارند و هر لحظه در حال بهبود اوضاع یادگیری بر مبنای بازخوردها هستند. یادگیرندگان و اساتید همگی می‌توانند سهم به سزایی در بهبود عملکرد یادگیری مورد علاقه‌شان با دریافت یا ارسال بازخورد داشته باشند. یادگیرندگان حرفه ای و قدرتمند نه تنها در پذیرش بازخورد خوب هستند، بلکه به عمد درخواست بازخورد می‌کنند و در مقابل اساتید هم به این خواسته پاسخ می‌دهند.
بازخورد موثر دارای مزایای بسیاری برای ارسال کننده، دریافت کننده و یادگیرندگان است. در اینجا پنج مورد از دلایل عمده این موضوع را شرح می‌دهیم:
۱- بازخورد همیشه در دنیای واقعی ما انسانها وجود دارد!
این یک واقعیت است که بازخورد همیشه در اطراف ما وجود دارد. علم و یادگیری با بازخورد رشد می کند. هر زمانی که با یادگیرندگان مشغول به صحبت می‌شویم در واقع در حال تبادل بازخورد هستیم. تقریبا غیر ممکن است که در هر موضوعی فیدبک و بازخوردی وجود نداشته باشد.

۲- گوش دادن به بازخوردها سازنده است. این یک واقعیت انسانی است.
چه بازخورد به صورت شفاهی ارسال شده باشد و چه کتبا، آنچه که برای فرد ارسال کننده مهم است، درک و دریافت صحیح نظر بوده و در مقابل، دریافت کننده نیز به دنبال استفاده از این فرصت برای بهبود اوضاع است. بنابراین به عنوان درخواست کننده فیدبک باید به یادگیرندگان خود این اطمینان را بدهید که نظرشان را به طور کامل خواهید دید و در مقام ارسال کننده نظر، باید بازخوردتان را به دور از هر بزرگ‌نمایی و کاملا صادقانه بفرستید تا بهترین پاسخ‌دهی را ببینید.

۳- بازخورد باعث ایجاد انگیزه می‌شود.
با درخواست و دریافت بازخورد سازنده همه افراد انگیزه بیشتری می‌گیرند. زمانی که از کسی نظرخواهی می‌کنید، شخص روبرو احساس ارزش می‌کند. با دریافت نظرات سازنده از یادگیرندگان می‌توانید انگیزه مضاعفی را به افراد ببخشید و از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را برای بهبود یادگیری ببرید.

۴- بازخورد عملکرد را بهبود می‌دهد.
عموما بازخورد با انتقاد اشتباه گرفته می‌شود. در واقع آنچه که به عنوان «نقد منفی» شناخته می‌شود، انتقاد سازنده بوده و یکی از بهترین انواع بازخورد است که به مجموعه کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در جهت بهبود عملکرد گرفته شود.

۵- بازخورد ابزاری برای یادگیری بیشتر است.
بازخوردهای ادامه‌دار برای رسیدن به اهداف، ایجاد مسیر راه و استراتژی، توسعه Accuracy، بهبود Fluency، بهبود و افزایشComplexity با یادگیرندگان و غیره اهمیت به سزایی دارد.

در این مقاله تلاش شد تا اهمیت ارسال و دریافت بازخورد را شرح دهیم. همانطور که مستحضر هستید، در حال حاضر سایتهای آموزش آنلاین زبان در کشور ما در حال فعالیت هستند که هر کدام به نوعی آموزش جدید و نوینی را آغاز کرده‌اند. در این شرایط سوالات و ابهامات بسیاری برای یادگیرندگان به وجود می‌آید. این سایتها بیشترین نیاز به دریافت و ارسال بازخورد را دارند و از طرفی به دلیل نو پا بودن این مشاغل خالی از اشکال و ضعف نیستند. بهبود عمکرد و بازدهی سایتهای آموزشی نیاز مبرمی به ارسال بازخورد از سمت اساتید و دریافت بازخورد از سوی یادگیرندگان دارد. ارسال نقد موثر منصفانه و بدون توهین قطعا بیشترین کمک در جهت پیشرفت یادگیرندگان خواهد شد.
این مقاله در تاریخ 21 بهمن 1400 توسط تیم تولید محتوای آموزش انلاین موسسه پیام پرسا منتشر شده است.
منبع:
• Beigi Rizi, A. R. & Ketabi, S. (2015). A Close Look at Sixty Years of Corrective Feedback. Journal of Applied Linguistics and Language Research. Volume 2, Issue 1, 2015, pp. 63-77. ISSN: 2376-760X. Available online http://www.jallr.ir/index.php/JALLR/art ... /43/pdf_20
Payampersa Team
آواتار کاربر
payampersa
Site Admin
پست: 50
تاریخ عضویت: شنبه ژانویه 01, 2022 4:19 pm
محل اقامت: https://ppli.ir
تماس:

Re: روش یادگیری در کلاسهای آنلاین چگونه است؟

پست توسط payampersa »

Beigi Rizi and Ketabi (2015) had a close look at six decades of corrective feedback wherein they examined changes in the way CF was viewed and practiced. They also reviewed its evolution through history from 1950s to 2000s in English language teaching. They tried to make researchers and practitioners get acquainted with different views about CF and change their
methodological perspectives on CF.
https://are.ui.ac.ir/article_22641_9ce0 ... efa70a.pdf
https://repository.usd.ac.id/6481/2/121214050_full.pdf
http://risisbi.uqroo.mx/bitstream/handl ... sAllowed=y
Payampersa Team
ارسال پست