انتخاب موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی چگونه است؟

ارسال پست
آواتار کاربر
payampersa
Site Admin
پست: 50
تاریخ عضویت: شنبه ژانویه 01, 2022 4:19 pm
محل اقامت: https://ppli.ir
تماس:

انتخاب موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی چگونه است؟

پست توسط payampersa »

انتخاب یک موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی کاری بسیار بزرگ و مهم است. چه را ه حلی می تواند به یادگیرنده کمک کند تا با موفقیت یک موسسه آموزش آنلاین زبان انگلیسی در بین این همه سایت و کانال موجود در اینترنت پیدا کند، آنها با چه ساختار، پلتفرم و نرم افزاری فعالیت میکنند؟

ساختار آموزش آنلاین موسسه پیام پرسا با توجه به نیاز دانشجو دارای هیجان مطلوب و حس یادگیری در آن پس از دریافت بازخوردها به وفور احساس میشود، با ما همراه شوید تا با آموزش آنلاین TBL(Task-Based Language Teaching) و مبتنی بر استاندارد بازخورد آشنا شوید. ساختار آموزش مبتنی بر استاندارد بازخورد، تنها روش آموزش می باشد که با موفقیت به آموزش آنلاین راه پیدا کرد، بقیه روشهای تدریس نتوانستند با موفقیت به آموزش آنلاین راه پیدا کنند.
هر یک جلسه از ساختار آموزش مبتنی بر استاندارد بازخورد، برابر با چند جلسه از کلاسهای حضوری چند نفره می باشد.

آموزش آنلاین موسسه پیام پرسا یک برنامه آموزش آنلاین تحت وب بین استاد و یادگیرنده است که تمرکز آموزش خود را بر روی یادگیری زبان با دقت، روانی، پیچیدگی (Accuracy, Fluency, complexity)، سرعت و امنیت گذاشته است. این نوع از آموزش بسیار سریع، ساده و تحت نظام بهبود مستمر کیفیت است و شما می‌توانید بطور همزمان بر روی تمامی دستگاه‌ ها و وسایل خود از آن استفاده کنید. سیستم آموزش و یادگیری شما در تلفن همراه، تبلت یا رایانه‌ شما بصورت یکپارچه همگام‌ سازی می‌ گردند.
 
 
 
 
 
 
 
Payampersa Team
ارسال پست